Welcome Freaks!!

My Blog.My Life.Fuck Off Little Ass

Sunday, January 23, 2011

Complication of The LIFE.Not that complicated siaaa xD

Aku malas nak speaking ni,,otak aku kena brainwash dengan _____ .apapa pun,,,tak complicated pon hidop budak kecik mcm aku nihh saja habehkan masa bersama komputer.....ceritane camni....()()()))(0 aku tahun lepas dapat 5a upsr,,,aku apply lah banyak haram gila asrama,,KYSM,MRSM,MCKK...Semua buat rayuan,tapi sekarang tunggu MCKK je,,,apapa pon aku ikot nasihat orng tua aku blajar seperti biasaa koko semua aktif,aku masok lah Pancaragam sekolah aku,nama pancaragam skolah aku ni ACS MILITARY BAND,band ni terkenal lah kat Ipoh,uniknya ACS MILITARY BAND ni ialah kerana mrk ade bagpipe dan bagpipe tidak digunaan secara meluas di Malaysia ni dan abg2 band semua baiiiik ,,,sekarang ni aku terbelah dua,,,aku dah syok dgn band niii,,tapi aku nak masok asrama ,,WTF,apapapun,kita biarkan kepada Tuhan....dah lahh aku malas nak merepek panjang lebar mcm _____ ,,,tataaa : )

No comments:

Post a Comment